Life is good

tja lång dag har det varit idag även fast jag vakna av nyheten att Justin kommer till sverige I SOMMAR(kanske 18 års gräns på "festen" men whatever) men det var skola till tjugo över 3 längsta dagen typ och sen fredagar är ju också till tjugo över 3-.-' men ja efter skolan var det stress hem(astma attack även fast jag inte har astma hahah sämst kondis...) sen skjuss till slottet där det var mini möte ang skillshare med Amanda, Nathalie och Jonken, det var en slags blankett man skulle fylla i till insp.helgen i Sjöbo:) sen när det var klart stanna jag och Nathalie kvar i någon timme och typ dampa och höll på med min data haha men roligt vare! sen hem, duscha och TV och nu sova så nattiiii:)


elin skriver:

du kanske redan vet detta men den där NRJ saken är i London :(


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar