Hold on to the feeling and don't let it go

Tja allihopa, nu blir det dags för 4 dagars ledighet så jävla skönt!
Eftersom morgondagens planer med Roxana rann ut i sanden då killarna drog hem till England så ska jag väl sova, städa och packa resväskan till fredagen då jag som sagt drar till skåne! och sen på kvällen ska familjen även ut på resturang med låtsas farmor och farfar, trevligt!
Det var egentligen en ganska chill dag i skolan idag även fast jag är sjukt skoltrött, vill ut på äventyr!
Hade promenad/jogging/springning på jumpan, jag gick såklart, sen var det film 2 lektioner, sen lunch och 2 lektioner till och sen hem!
Drog ganska direkt på möte med GUR (gävle ungdomsråd, en grupp ungdomar som försöker hitta på aktiviteter till ungdomarna i Gävle och bara lever livet haha) prata lite om helgen i skåne och tog upp massa andra roliga saker:)
Sen tog jag bussen med Nathalie hem och sen har jag bara chillat ska hoppa in i duschen nu så vi hörs! :D
Det här var iaf jag i skolan idag, halvt emo/utråkad och förvirrad


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar