And I don't ever ever want to grow up, I wanna keep it going

hejsan alla!
Vilka läser min blogg äns? haha aja har denna blogg lite som en dagbok så jag kan gå tillbaka och läsa om allt jag gjort!
Idag har varit en lång och varm dag, var som vanligt skola till halv 2 då man drog hem lite tidigare orka inte elevensval så tog med mig matten hem så tänkte plugga men vart ej av, hamna sen i soffan framför let's dance fick sedan ett sms från Nathalie så vi drog på fest träffa massa roliga folk även såna man inte träffat på ett tag så det var nice, vissa vart väl förvånad att se mig på en fest och dricka lite (dom som känner mig vet att ja inte är en festbrud haha) men det var riktigt jävla roligt och jag kom precis hem var lite halvläskig sita biten hem då ja gick själv men det gick hhaha vände mig om ett par 100000 gånger ;P men imorgon halv 8(på kvällen) blir det förberedelse inför Eurovision och häng hela natten med Alexandra och Nathalie ska bli rikigt najs! haha fullt upp denna helg och på söndag ska jag träffa pappa och köpa en ny kamera då min Olympus gick sönder i Finland så yey :D
Nu ska jag sova så puss!
ni får en halvdan bild på dagens outfit haha! :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar