Your world is my world,and my fight is your fight

Måste tillägna detta inlägg till en kille som är född 1 mars 1994 i Stratford, Ontario. Det är ingen mindre än Justin Bieber jag pratar om, jag är så stolt över justin och allt han gjort som att släppa ett album, gjort en film, gjort en självbiografi, varit gäst i serier och varit med i massa talkshow. han har gjort så mycket på bara 4 år! jag kan knappt tänka mig att han fyller 18 år idag helt sinnesjukt! jag kommer ihåg den dagen jag blev en belieber så väl, jag var sjuk och höll på med datan och av nån anledning satte jag igång One Time musikvideon och vart helt kär! tänker fortfarande han som den där 15 åriga pojken med en grå hoodie, så himla söt!
Men jag måste bara säga ett stort grattis till pojken och hoppas att han har en jävligt bra dag med sitt crew, familj, vänner och alla möjliga!<3
Älskar dig Justin <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar