Underbara söndag!

Hejsan alla!
Var idag i Valbo och kolla på Ulrik Munther&Youngblood somsagt med Vinda och Marina var riktigt roligt, även fast jag inte gillar youngblood så speciellt så var dom faktiskt riktigt bra live! kunde inte undgå deras snygghet damn it alltså! Men ja vi träffade iaf på ett par stycken som vi börja prata med så det var också roligt! gillar när folk är utåtriktade och sociala! :D
Ulrik körde igenom 3 av sina låtar som var: Boys Don't Cry, Fool och Soldiers! hade aldrig hört Fool förut men fan va grym den var alltså! :D
Sedan blev det signering skivan som man skulle få autograf på kosta 150 kr så sket i det, ståd och spana på han ist ;)
Sedan drog Youngblood igenom: Blame It On You och Youngblood! :D
Sedan blev det signering även där så jag köpte deras skiva för 100 kr riktigt trevliga grabbs som fråga hur jag mådde och så, en i bandet var sjuk så han kunde inte delta idag, tråkigt tråkigt :(
Sen efter drog vi ut och ställde oss vid utgången där deras bil ståd och vinka farväl av dom med tjejerna vi träffat, hahah alla var galna och jag bara ståd där 1 meter ifrån allla och ba: jag känner inte dom...! och vinka lite lätt medans jag garva hahah :D
Men här får ni lite bilder och 2 videos från idag :D
Ta på 720 för då blir det HD och då ser det way bättre ut!
enjoy! :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar