This is the part of me that you never gonna take away

Är så glad just nu så det inte är sant fick ett jävligt roligt samtal klockan 9 om att jag har blivit nominerad till en sak inom Sveriges Ungdomsråd, vad det är får ni veta när ja får reda på om ja blev "fram röstad" eller hur man säger! vart helt förvånad när dom ringde och berättat att några tipsat om att jag var perfekt för grejen, så fick lite tårar i ögonen efteråt, så fint ju! :D Ska nog ta och lägga mig snart måste få ordentligt med sömn nu eftersom jag antagligen inte kommer få mycket sömn när jag är i Finland haha! men jag är sjuuukt glad och hoppas det går kommer bli ett toppen år isf! :D
Såhär ser ja ut atm... hahah vad peddo jag känner mig ibland :(


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar