I'm a different girl when your not around

Nu börjar det dra ihop sig inför Finland på fredag endast 3 dagar kvar och jag känner redan stressen (haha) alltså jag är alltid en såndär som glömmer bort saker och det vill jag inte göra nu, så idag packade jag ner tex: handdukar,kläder,underkläder och sådant jag inte behöver just nu för att inte glömma bort nu och sedan har jag småsakerna kvar som packas ner på fredag innan jag drar till fredag! köpte en ny reseväska igår som är skit snygg! :D
Idag gjorde jag även Kemi i Nationella, labben gick bra men utvärderingen gick väl sådär vet inte hur mycket man ska skriva jag skrev endast 1 mening till varje fråga medans andra skrev jätte mycket :(  men känns bra tror jag kom fram till rätt svar eftersom andra i klassen fick samma svar :D
men det var allt för idag så ses vi när vi ses :D
(där har ni reseväskan)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar