Baby, you don't know me

Hejsan! ska snart ta en sväng till duschen, skönt skönt!
Idag var det ju kemi i nationella och det gick inte bra och jag menar det, jag säger inte det bara för att folk ska tycka synd om mig men det gick åt skogen, NO ämenen är ju inte mitt starkaste ämne direkt och speciellt Kemi som jag nästan ALDRIG haft på solängen och om vi haft det så vet jag inte vad jag har gjort dom lektionerna där... men iaf spela roll behövs ju inte när jag blir reseledare då är ju Historiska och Engelska viktigast om man säger så!
Var på sången idag också, har inte sjungit (tränat) på 2 veckor så jag var lite "oslipad" som min sånglärare sa så vi körde hårt dom 20 minuterna vi hade(ja...det är bara 20 minuters lektion en gång i veckan, tråkigt som fan)men det gick bra iaf sjunger "The Man Who Can't Be Moved" love that song! men nu blir detta inlägg längre en vad jag planerat så ses när vi ses! :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar