Why should we fight the feeling let's just live in the moment

Hejsan idag (igår?) har jag inte alls gjort mycket då jag kände mig dålig så har bara kollat på TV sen kom min söta kusin Ida och moster och överraska oss typ så då lekte jag med Ida ett tag och vi gick till Ica och köpte glass, gud va ja älskar den tjejen känns som en min lillasyster då ja inte har någon! även fast hon är förjävla dryg ibland men vafan haha! ikväll har ja kollat på 2 filmer en som hette Bring It On och var jätte bra och rolig sen den andra vet jag inte va den hette då dom presentera någon helt annan film och det ståd en annan film i Text TV,trodde det skulle vara en romantiskt då ja läste att det var det och dom sa det men ist blev det en thriller, fyfan varför kolla ja på hela egentligen? usch... men iaf nu har ja lyssnat igenom hela Justins nya album Believe och ja vart lite besviken på låtarna men det är väl såna låtar man måste lyssna på många gånger för att gilla dom, men jag fall faktiskt för denna låt, så fin! <3



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar