Why can't you see you belong with me?

Nu sitter jag typ helt trött efter en rätt så lång dag på stan, började med att min moster skjussa ner mig på stan till 2 och där fick ja stå i typ 40 min då Roxanas buss aldrig kom sen när hon kom gick vi och köpte milkshake och sedan gick till boloungern och bara snacka om allt från 1D, skolan, våra föräldrar och framtiden hahah tjejsnack helt enkelt! sedan gick vi runt lite på stan och jag köpte en present till brorsan som fyller år på söndag sedan vid 4 sa vi hejdå och jag gick till bussen där Nathalie, Amanda, Marcus och Micaela "suprisade" mig lite grann så jag följde med dom till en park och fika och bara prata om everything sen efter 5 tog vi vårt pick och pack och drog hem till var och en och nu sitter jag här, har rätt ont i fötterna då jag har gått väldigt mycket och mina skor är inte så bra att gå i :)
Har tyvär inga bilder att bjuda på så ja ni får nöja er med detta inlägg så länge så hörs vi!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar