The Notebook!

God morgon på er alla!
Morgonen startade med att kolla på första Twilight filmen med kusinen min hon ville så gärna se den så nu fick hon se den! Ska nog ta och kolla på Dear John nu har velat sätt den så längde så kände att det var dags nu så en kompis till mig skickade en länk där man kan se filmer gratis så ska ta och göra det och sen ska jag spela ett spel med kusinen och sen ska vi dra ner till stan och äta på donken och sedan gå på Ice Age 4 3D så det ska bli himla roligt! :D
Jag såg ju på The Notebook igår kväll och jävlar va bra den var, har aldrig grinat så mycket till någon film som jag gjorde till denna, den var så fin och vacker! så nu förstår jag varför så många säger att filmen är den bästa filmen dom någonsin sätt ! :)
Men nu ska jag kolla på Dear John so bye! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar