The first time I met you I've had an feeling that won't go away

Idag har det varit en skön dag, finns inte alls mycket att göra i skolan längre så egentligen tycker jag att man kan få sommarlov nu den 8:e som vi alltid haft men man får hålla ut i 9 dagar till helt enkelt och bara chilla! Och jag känner att efter idag när ja gjorde muntlig med min lärare i Genetik så känns det lugnt även fast jag rymde från han först hehe... men ja nu är ja godkänt i allt och kanske har VG i 4 ämnen (?) Sen efter skolan bestämde jag mig för att ner till stan för att ha möte tog mig kanske 50 min hahahah, hur orkar jag?! sen efter mötet åkte jag direkt hem och åt och nu sitter jag här! tar det lugnt inför morgondagen då vi har friluftsdag så vi ska gå 5 km i hemlingby, roligt!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar