The fact is, i don't wanna start over!

Hallå, idag har jag visst haft "besöks" rekord ser ja hahah 12 st, brukar bara ha 2 läsare så jag hoppas ni stannar kvar!
Idag ståd det möte på schemat vid 2 tiden så lite före 1 gick jag och skicka ett brev till London (haha ni får veta vem det är om han svarar) sen vänta ja på Nathalie vid busshållsplatsen och vi tog bussen tillsammans ner till stan och gick till slottet där mötet va,och ja mötet håll på en timme så efter det tog jag och Nathalie en snabb runda in på Gina och Bik Bok och jag hitta på 2 snygga linnen som kommer användas flitig i sommar!
Helt ärlig är jag lite orolig över hur sommaren kommer bli då jag inte har några planer alls men det kanske bara är bra?, ta dagen som den kommer? haha...
Men ja vad mer ska jag säga? ska väl bara ta det lugnt nu resten av kvällen och sooooova länge imorgon haha
här är en halvdan instagram bild på kläderna jag köpte ;)

Johanna skriver:

Hej! Jätte fin blogg du har!

Haft en fin torsdag? :)

Kram!

Johanna skriver:

sv: häärligt! jodå min dag har varit helt underbar! :D

Johanna skriver:

sv: jaaa verkligen! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar