Svaren!

Bästa & Sämsta med att blogga? Bästa är att man kan skriva ut sina känslor när som helst och det sämsta är att ingen läser vad jag skriver eller kommenterar...
Favoritfärg? Röd
Favoritmat? Tacos
Favoritdjur? Hund
Favoritlåt? Justins nya låt "Thought of you"
Favoritfilm? The Last Song
Vad tkr du om mig? (Sophie) En av mina bästaste kompisar som jag har känt i 3 år och är sjukt snäll och rolig jätte rolig att vara med!
1D eller Justin Bieber? jätte svår fråga då jag älskar båda men jag har gillat justin längre så det måste bli han...
Vem i 1D är snyggast? Alla är sjukt snygga men måste nästan bli Niall!
Tre saker du skulle ta med dig till en öde ö? Mat, båt och en kompis
Vad tycker du om min blogg? (http://forone.blogg.se/) hur fin som helst och jag älskar att läsa den!
Om du var tvungen att spendera en romantisk helg med antingen Hugh Hefner eller Leif Boork, vem skulle du tagit? Får bli Leif även fast jag inte vet mycket om han, vill inte spendera helgen med en porrkung iaf!
Om du var tvungen att gå på dejt med Björn Ranelid eller Dag Malmberg, vem skulle du valt? Haha vet inte vem Dag är så det får bli Björn :)
Nämn en gubbe som du tycker är snygg! vet inte många snyggar gubbar men måste bli Ranelid!
Skulle du gifta dig med någon snygg och fattig eller ful och rik? Vill ju ha pengar så Ful och Rik!
Är du homosexuell? Killar är mitt allt, mitt liv, så nej jag är ej Homo! 
Jag har hört rykten om att du har slagits med ett vildsvin, när var det? Åå vart har du hört det? det var faktiskt förra veckan, riktigt roligt var det faktiskt då jag vann!
Tycker du om röda mössor? Always, en kille utan en röd mössa är inget att ha!
Du älskar ju dansband, så vilken är din favoritgrupp? Vi kan väl låtsas att One Direction är ett dansband?
Gillar du din NO-lärare? Klart jag gör, jätte mysig ju! ;) hahah
Niall Horan eller Justin Bieber? Måste nog faktiskt välja Niall där ;D Ska gifta mig med den killen!
 
Nuså, fick med alla frågor nu i ett och samma inlägg och jag hoppas ni är nöjd med svaren, om ni vill att jag ska uttrycka mina känslor mer eller något så säg det bara! :D Puss och Hej nu ska jag börja fixa mig för avslutningen med Ungdomsrådet!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar