Right now I wish you were here

hallojsan där!
Nu sitter en tjej här i sängen som precis fått reda på att hon är allergisk mot äpplen...roligt ROLIGT SOM FAN...nej!
jag älskar ju äpplen men men...har trott i år att det serriöst ska klia i hela jävla munnen/halsen efter att man ätit äpple men nej nej så är det icke.
Men iaf ska nog ta och lägga mig snart så jag vaknar någongång, har fått tendensen att sova länge nu, roligt då jag före lovet inte kunde sova längre än 10 på ledigheter och nu bara när jag vaknar "åå...jag vill sova längre...nämen tjena klockan är 12..." hahah så ja, och imorgon ska jag ner till stan vid 2 och hänga med Roxy ska bli roligt, kanske fangirla över 1D skulle jag tro då vårt samtalsämne i skolan har varit just dom hahah! :D
juste hade filmkväll med Justin Bieber igår för er som bryr er :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar