One Last Time Of Everything

Alltså ibland frågar jag mig själv varför jag bloggar för mina inlägg är så tråkiga tycker jag men på ett sätt ser jag detta som min lilla dagbok som ja senare i livet (hahha) kan kolla tillbaka på och se va jag gjorde som ungdom (inget alltså...haha) men ja just nu sitter jag och lyssnar på musik och ljudet av en hammare då två byggarbetare är här och gör om vår tvättstuga!
Idag i skolan börja vi 9:30 med att träna inför avslutningen på onsdag och att städa våra skåp,, slängde allt och sedan spela bara spel, chilla, åt mat och fika glass och fick gå hem 13, rätt sån onödig dag då vi städa skåpen på tjugo minuter och ja spelen var ju tråkiga också hah så man kunde fått sluta tidigare tycker jag ;)
Imorgon kommer man bara till skolan 11 och slutar 12 då det är fin lunch för oss 9:or haha sjukt härligt :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar