Let's just start with a miss you

Sommarlov sommarlov detta ljuva sommarlov, känner mig faktiskt ganska tom vet ej varför men ja känns så konstigt att va klar med grundskolan!
Men iaf nu sitter jag och pratar med saknade och bästaste August på FB (en av mina bästaste vänner inom ungdomsråden även fast han bor i bromölla!) usch nej detta gillas ej har inte träffat sen oktober alltså 8 månader sen, men han är bäst, sjuk humor haha :D
Ska nog följa med mamma och hämta brorsan och Sean på stolt och nykter snart om jag orkar hålla mig vaken ;)
sen imorgon (idag?) ska jag nog inte göra mycket förrutom att skicka ett brev, hehe! och sedan dra på möööööööte!
tänkte att jag skulle bjuda på en halvful bild på mig och August då vi senast träffades, och ja, jag var blond då..


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar