I will try !

Okej såhär ligger det till efter att ha pratat med en vän ett tag nu som har bestämt sig för en grej så har jag bestämt mig för att börja med video bloggar, alltså inte vloggar där ja sitter och bara "ehmmm idag så har jag sovit och ehmm ätit och typ kollat på tv" jag ska inte prata om sånt som jag skriver om här på bloggen utan jag ska prata om saker som stör mig, internet, vänner, kärlek, idoler och allt sånt som jag inte orkar skriva om! och jag ska försöka göra en video 1 gång i veckan och jag ska inte heller prata på svenska...jag vet att detta låter töntigt men ja ska köra på engelska då jag körde ut en liten fråga på twitter och då ville en person så gärna att jag skulle ta det på engelska då han ville förstå och se dom haha så why not? jag ska försöka börja någongång denna vecka kanske på måndag då jag drar hem till Roxy, så kanske gör min "introducing video" då och sen börjar jag på allvar veckan efter och sen får vi se hur det går i sommar och om jag får en del visningar och kommentarer så fortsätter jag nog när skolan börjat, ska nog bli roligt detta haha!
Ni får en bild från Stjärnsund, och det är väl i stort sätt såhär det ser ut där!
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar