I wanna do it all with you

Okej så vad har jag gjort sen i Onsdags då? Jo jag har grinat över britterna som jag aldrig mer kommer träffa ever again....okej just joking jag har faktiskt varit i stugan i Granön med Mami, Danne och kusinen Ida, vi drog dit igår kväll och kom hem vid 4 idag! Gjorde faktiskt nada där då jag mådde skit efter denna vecka höll fan gå in i väggen ett antal gånger bokstavligen talat! Nej men idag var vi iaf ner till Trollharen en stund och kolla kunde inte vara där så länge då det blåste som fan där ner, det är ju precis vid havet så inte så konstigt ;)
Men sen vi kom hem har ja chillat all by myself då Ida drog hem och mamma och danne till valbo så jag åt onyttigheter, kolla på film, åt lite mer (gorbys) och jag boka även tågbiljetter till Sundsvall jag ska ju dit om 5 dagar och hänga med Anna osså ska vi på Rix Fm festival och kolla lite (Ed Sheeran ftw) så ska ta min gröna cykel ner på stan imorgon och hämta tågbiljetterna och sen hem och slå ett samtal till kära gammelmormor och fråga om hon behöver städhjälp (i need some money...) men nu ska ja dra mig tillbaka till det andra jag håller på med här på datan så pusshej!
 
Ni får lite mysbilder från trollharen (den första bilden är utsikten från min stuga)
Okej jag ser ut som ett vider på bilderna jag är med på dels för att mitt hår var flottigt och jag mådde skit, yesyes


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar