I remember every word you said

hallå där alla!
Idag har varit en tröttsam dag känner jag! hade ju friluftsdag i hemlingby så vi lärde gå 5 km i en lerig och äcklig skog fylld med mygg och andra otrevligheter tog kanske lite mer än 1 timme men skönt var det haha! sen åt vi hamburgare osså fick vi åka hem vid 12 så ja tog bussen direkt hem och åt mer HAHAH sen vila jag men kunde inte riktigt somna så det sket sig vart så jävla pigg när jag kom hem!
Men imorgon är det ledighet iaf så det är skönt sen är det halvdag på torsdag med 2 lektioner och sedan brännbollsturnering mot alla 9:or så det ska ju bli himla roligt haha! sen sista "vanliga" dagen på fredagen sen är det bara måndag och tisdag kvar och sen är det skolavslutning wohoooo! :D
Men nu ska jag dra så hejdå!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar