I feel happier nowadays

Hej, sitter just nu och dampar för att twitter funkar icke på datan, alla verkar ha problem med den tror ja!
Men ja vad har jag gjort idag då? Jag har tränat för fullt, powerwalk ute i en halvtimme imorse och sen så vid 5 gick jag och jogga i en halvtimme på springbandet här hemma! riktigt skönt att komma igång och jag känner att fettet börja försvinna lite även fast vikten inte har ändrats så mkt än, men snart så!
Imorgon blir det att dra till Stjärnsund och fira midsommar hos kusinerna och kommer nog hem på lördagen någongång! får se om jag bloggar någongång i helgen det beror bara på om bloggappen funkar annars får ni något inlägg på lördagskvällen! :)
Lite avundsjuk måste jag säga att jag är på vissa som åker iväg utomlands nu, jag vill också! bara komma iväg!
Mest avundsjuk är jag väl på Lydia som är i L.A nu och lever livet och sedan är Nadja i Turkiet...och Nathalie ska dit på Lördag och massa andra på FB är utomlands, själv sitter man här och ba: jahapp...! men ja min dag kommer det också mamma har ju trottsallt lovat att vi ska någonstarns före Robin fyller 18 så innan nästa sommar då :)
Ni får en bild på min snygg snygga wonder woman tröja!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar