frågestund

Även fast jag inte är så intressant så tänkte jag endå köra en liten frågestund så fråga på, svarar på dom när ja känner för det!
Det kan ju handla om allt från vilka kändisar jag är kär i till vem jag är typ ;)

Sophie' ♥ skriver:

Bästa & Sämsta med att blogga?
Favoritfärg?
Favoritmat?
Favoritdjur?
Favoritlåt?
Favoritfilm?
Vad tkr du om mig? (Sophie)
1D eller Justin Bieber?
Vem i 1D är snyggast?
Tre saker du skulle ta med dig till en öde ö?
Oj va många frågor :D

Anonym skriver:

Niall Horan eller Justin Bieber?

Nathalie Eriksson skriver:

1. Vad tycker du om min blogg?
2. Om du var tvungen att spendera en romantisk helg med antingen Hugh Hefner eller Leif Boork, vem skulle du tagit?
3. Om du var tvungen att gå på dejt med Björn Ranelid eller Dag Malmberg, vem skulle du valt?
4. Nämn en gubbe som du tycker är snygg. (baggkött).
5. Tycker du om röda mössor?
6. Skulle du gifta dig med någon snygg och fattig eller ful och rik?
7. Är du homosexuell?
8. Gillar du din NO-lärare?
9. Du älskar ju dansband, så vilken är din favoritgrupp?
10. Jag har hört rykten om att du har slagits med ett vildsvin, när var det?

TACK OCH HEJ, LEVERBÖGPASTEJ.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar