En dag, En dag ska jag lyckas

Okej så ja idag var ju jag och Ida på Ice Age 4 i 3D och jag kan säga att den filmen var faktiskt riktigt bra! såg den i svenska också så att min kära kusin skulle förstå :)
Sen efter bion så hände något som egentligen inte ska hända en tjej som är 15 bast och helt galen i brittiska accenten och brittiska killar .... dom som känner mig vet hur jäääävla kär jag är i accenten och killarna!! men iaf påväg till stället mamma skulle hämta upp oss på så kommer det 6 väldigt snygga killar (jag såg att dom inte var svennar direkt för så snygga är inte svenska killar) rätt mot oss och jag såg hur den första killen (såg ut som en modell btw, han var minst 1,90) typ vände sig om till killarna han var med och peka på mig och gick rätt fram till mig och bara "Excuse me..." med världens snyggaste röst höll på att dö ville bara hoppa på han! sen bara "Do you know where the sportsbar is... where we can watch the fotboll?" och som jag alltid blir runt killar glömmer jag bort att jag är skit bra på engelska och börjar typ peka och vifta och bara "well...it's like... uhmm...right over...like it's only up there i think..." han bara "oh okay so it's only up there? well thank u so much:D" i just "uhm yeah welcome" och gick iväg HUR DUM FÅR MAN BLI?! jag hade lika med kunnat gått med dom till stället och typ haft chansen att prata med dom och typ kanske få deras nr ;) nu drömmer jag men ja kunde gått med dom iaf för ja tror knappast dom fatta va jag mena och gick till någon annan...:/
Men jaja jag ska sluta tänka på detta, behövde skriva ut det någonstarns iaf, men om ja forsätter tänka på detta kommer ja bara bli deprimerad för jag har ju lovat mig själv att gifta mig med en britt så jag förstörde ju för mig själv ganska stort idag! haha


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar