You are amazing

Blev inge valbo idag då jag ångra mig med att köpa fiskar, haha kom på att jag inte alls skulle finna tid att ta hand om dom och speciellt när skolan börjar, sen kommer jag också åka bort så mycket och det blir ju jobbigt att lämna bort dom hela tiden. Men ska iaf ner till stan senare idag bara jag får reda från min låtsaspappa om iPod högtalare finns kvar! 
Juste jag passerade 1000 följare på twitter igår trodde aldrig det skulle hända när jag starta tweeta 2009, men iofs trodde jag inte heller att kändisar som Justin Bieber, Cody Simpson och Greyson Chance skulle följa mig, det är iaf sjukt galet och roligt, fast fattar inte varför folk vill följa mig då jag själv tycker det jag skriver är tråkigt


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar