Want you back

Idag vart det en heldag i Valbo med moster och mamma, jag är en såndär som bara kan gå i butiker och allt sånt i högst 3 timmar sen blir det jobbigt för mig, fast helt ärligt så hatar jag att betala saker också blir helt svettig och nästan andfådd vet inte varför det blir det men har blivit det på senaste tiden, är ju så mån om mina penar så blir stressad varje gång jag ser priserna och det haha!
Men jag hitta iaf en snygg tunika som jag älskar och sedan en present till brorsan tänker tyvär inte säga vad det är för vem vet han kanske läser min blogg? vi fyller ju som sagt år på söndag, 16 bast så då blir det fira och bli fulla som fan, nej då skoja bara jag dricker inte haha :)
Men det var allt för nu så hörs vi!
Bjuder på en bild på min tunika! :D jävlar härlig alltså :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar