Visste du att det skulle bli såhär?

Vet inte vad som hänt men dom senaste dagarna har jag haft en sån där tid där jag bara tänker tillbaka på minnen, saker som gått snett, saker jag kunde gjort annorlunda och saker som bara är helt jävla underbara, dels för att jag försöker göra det bästa för att glömma bort en viss person, har ju trotts allt gått 2 år nästan!
 
Men nog om det! Igår var jag ju med Roxana och vi gjorde det vanliga och sjöng en hel del, det roliga med Roxana är att vi har lika drömmar, många vet nog redan att jag har planerat att flytta till London efter gymnasiet och det vill/ska även Roxana, sen vad jag har planerat vad som ska hända där är ännu en hemlighet och en av sakerna kom jag på igår och vart riktigt förvånad över för det är inte helt omöjligt!
Sen är ju frågan hur jag ska komma dit, hus är hur lätt som helst att fixa (om man bara försöker) Hela alltet kan bli dyrt för det första behöver jag komma dit kan kosta ungefär 400 kr som lägst sen är det ju lägenhet som kan bli allt till upp mot 1 miljon....eller nej det finns lägenheter för lite mer än 1000 kr! värkar det som iaf nu när jag kollar lite, sen är det inredning men sånt kan man ju alltid hitta billigt!
Ska snart bege mig ut till valbo so see ya! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar