Summer

Nuså är det äkta sommarväder känner jag!
Igår åkte jag och mamma ut till billuden som ligger vid brämsand och gick 6 km, 3 km ut och 3 km tillbaka rättare sagt, riktigt härligt var det!
OS är ju igång också så det sitter jag som en hök och kollar på nu när min förkylning är tillbaka också haha!
Idag blir det att bara ta det lugnt och även planera lite inför torsdagens filmkväll med några från ungdomsrådet ska bli riktigt roligt och mysigt!
Imorgon ska jag även till frisörsalongen Sotlugg&Linlugg för att unna mig lite behandling fast inge klippning detta gång utan det blir frans&ögonbrynsfärgning då jag verkligen inte gillar mina fransar och har aldrig gjort det då dom är typ osynliga och mina ögonbryn är ljusa som fan så det går inte riktigt ihop med mitt brun/röda hår så det ska bli skönt, ni kommer även få före och efter bild imorgon så ni för se skillnaden :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar