hating&fighting won't knock you out of my head

Så vad har jag gjort idag mer än att grina och skrikit ett antal gånger att jag kommer dö pga åsk och blixtvädret?
Får även huvudvärk när dåligt väder är pågång så jag är väl förberedd med musik i öronen och allt! Har ju som tur är en tvillingbrorsa som ibland kan vara sjukt dryg men även kanske den enda en sålänge som jag kan prata med ALLT om förutom Justin Bieber och One Direction(eller jo ibland) men han kan jag prata med om allt så vi tog det lugnt och snacka lite under ovädret och han skaffa även Twitter haha söt han är, han har fått 3 följare som är halvt kända så han goes crazy!
Skulle nu på kvällskvisten träffat Nathalie men ställde in det då jag mådde skit!
Imorgon bär man av till Torsåker för att fira morbrorn min som blir 20 år så blir där hela dagen typ! han är ung men ja så är det haha det är 18 års skillnad tror jag mellan han och min mamma!
Såhär såg det ut idag...
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar