One step closer for every day now

Halloj alla! vill börja med att säga att det inte kommer bli någon bloggning imorgon då jag somsagt drar till Sundsvall och sedan sover över hos Anna i Sollefteå! sen kommer jag hem på torsdag kväll klockan 8 så jag får se om jag orkar blogga då! för sen på fredag ska jag hålla tummarna för att Lydia och hennes pappa får tag biljetter till henne och mig och sedan iväg med mamma till Stjärnsund och för att gå på en outlet på lördagen så dom senaste dagarna blir dåligt med uppdateringar, men förhoppningsvis slänger jag upp bilder och berättar lite smått om dagen i sundsvall m.m på onsdagskvällen!
Men det var allt! 
Ni får en söt liten bild från Granön då jag inte har så mkt nya bilder att erbjuda på just nu!
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar