maybe we will meet sometime, someday in the future

Idag klev jag upp tidigt för att ta bussen vid 11 ut till gammelmormor i sandviken, första gången jag tar en buss dit så var lite förvirrad och vart jag skulle gå av, klev av en busshållsplats för tidig så fick en 8 minuters promenad istället för en 1 minutare hahah....Det roliga är att mina gammelmormor är glömsk så det första som hände när jag kom dit var att hon inte kände igen mig direkt osså hade hon glömt bort att jag skulle komma även fast jag ringde 2 timmar innan...hahah! Men hjälpte henne somsagt med städningen, dammsög bara så det var inte så mycket! sen vart jag tvingad att fika och sedan vid 2 drog jag hem!
Sen dess tog jag det lugnt och åt på Buddys med familjen och nu sitter jag här och har precis tonat håret, hatar utväxt!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar