It can't be better than this!

Just nu mår jag förjävla bra förutom att jag nyss uppmärksammat att jag inte bara är allergisk mot favoritfrukten äpplet utan jag är även allergisk mot persika, vad fan vill livet med mig? nu återstår det bara att se om jag är allergisk mot banan och appelsin...! men jaja jag är faktiskt skit glad för allt går bra nu (förutom med frukterna) först kommer jag in på mitt första handsvall Hotell&Turism på Borgis, sen nu på onsdag ska jag till Sundsvall och umgås med Anna och även se Ed Sheeran live, sen fyller jag år den 22 Juli och sen ska jag förhoppningsvis om jag och Lydia hinner få biljetter se Justin den 22 April, hur awesome är det? kommer säkert hända massa bra saker emellan förhoppningsvis men jag är taggad! 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar