I gave it all and then my heart was on the line

Just nu är det en seg Emma som sitter här även fast jag inte har något att säga.
Min dag har varit lite upp och ner idag, fått reda på massa saker här på internet som jag inte gillar och sitter och surar över sådär smått, vill inte berätta vad det är för jag låter som typ värsta tönten hahah!
men ja idag har jag inte gjort något annat än surat framför dator och surat framför tv:n, vilket liv jag har alltså, roligt sommarlov typ!
Imorgon ska jag iaf rycka upp mig själv och dra hem till Roxana och hitta på något, blir väl det vanliga, göra det vi är bra på, fangirla över absolut ingenting! ska tydligen regna imorgon också så vi sitter väl bara inne...
 
Och just det satt och blev ännu mer deprimerad när jag satt och kolla på några bilder från 2010 och det är nästan 2 år sen snart som bilderna tog och det var typ en av dom bästa dagarna, och på en av bilderna finns en person som jag har tappat kontakten med som jag pratade mycket med just den sommaren och sen lite efter och under 2011, men han slöt upp kontakten med mig i början av 2012 och ja han betydde mycket för mig men det var hans val av olika anledningar och ja... men jag saknar han iaf och önskar jag kunde träffa han en gång till iaf!
Bjuder på en gammal bild från en av alla tjejkväller som jag och simgänget jag simma i förr hade! saknar dom <3
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar