Good day

Så vad har hänt idag då?
Började dagen med att kolla på OS i simning, och fan vad jag saknar simningen om jag ska va ärlig, alltså jag saknar inte själva träningarna i sig utan det är mest för gemenskapen, alla tävlingar, all pepp, alla ställen man åkte till! Även fast det sista året jag hade som simmare var skit då jag bara vart segare och segare pga ryggen och fick simma mot dom som var betydligt yngre i tävlingar, det var där jag sa stopp jag ville inte hålla på så, det var pinsamt helt ärligt!
 
Men ja nog om det, jag och familjen åkte iaf ut till ett ställe i Hofors där det var en Stållgång typ man fick gå in i en kall grotta och höra massa fakta om den tex hur dom sprängde den, och alla "skrönor" typ, det var hur jävla fint när man kom in en bit höll på att dö haha! sen fick man gå upp för 200 trappsteg och det kändes som 500 trappsteg sjukt jobbigt var det! sen var det en skogsvandring tillbaka till starten och bara dra hem, usch va jobbigt det var men roligt!
 
Sen tog vi lugnt här hemma för att sedan bege oss ut i regnet till bussen mot gävles största byggnad och resturangen fullriggaren, jätte mysigt ställe men jätte litet utbud av mat och det var inte den godaste man ätit men det jag tog var helt okej! sen efteråt åkte vi högst upp i byggnaden och fika lite, tog en brownie som var helt okej, mycket kaffe smak:/
 
Sen hem igen och kollade på mer OS i simning! :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar