God Natt

ligger just nu i min nybäddade säng och spelar lite på iPoden min, vill sova men är inte riktigt trött än så jag gör det vanliga som jag har gjort hela sommaren, spelat mig själv till sömns! Pratade även med min kära vän Anna från sollefteå som jag lärt känna via ungdomsrådet om den eventuella trippen till Göteborg i Oktober, där vi ska se Tyler Ward eftersom vi knappt hann och se han i Stockholm då Anna lärde hinna till sitt tåg:/ så då ska vi nog ner dit och även sova hos vår vän Tania som också vi lärt känna via ungdomsrådet, tänka sig villet kontaktnät och vänner för livet man kan få via denna grej! Skulle vilja bjuda på en bild på anna eller tania med mig på men hittar ingen på ipoden så ist får det bli en bild på mig med min kära fränd Nathalie!



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar