Dreams do come true if you just believe

Okej så min dag började lite före 10 av att jag nästan bara ville dö och ja bara skrika ut hur ledsen jag var bara för att Lydia sms:a att hon inte fått tag på biljetterna till Justin konserten då det var slutsåld...gick direkt in på twitter och sura och såg sedan något om en extra konsert sp jag messa direkt till Lydia som tyvär inte kunde ordna det då hon skulle hit till Gävle så jag hopp ut sängen och snabbt på datorn och satte mig direkt i kön på ticnet i sisådär 40 min och kom sen till bokningsplatsen och FICK BILJETTERNA! :D 
Så jävla härligt och overkligt att jag verkligen ska se han på riktigt har varit en dröm i lite mer än 2 år och nu ska det hända eller ja om 291 dagar men klart att jag orkar vänta!

Lydia skriver:

IHIHIHIHIHIHIHIIHIHIHIHIHHI OMG OMG OMB OMB OMB OMB VI SKA SE HONOM FATTAR DU?!
PÅ RIKTIGT, GAAAAAHHH!!!!
HEHEHEHEHE FANGIRL TIME.....!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar