Day by day

Usch vad lite jag gör om dagarna just nu, därför jag inte uppdaterar så lite men snart så kommer allt det roliga det lovar jag!
Min bloggning kommer nog suga denna helg då mina kusiner kommer ikväll och är här till söndag då jag och Tobias fyller år, anledningen att dom kommer hit ikväll är för att mamma, danne, min moster och magnus ska på mammas och moster kusins bröllop imorgon så då ska jag va barnvakt åt mina kusiner då vi "barn" inte var bjudna, vill så gärna gå på bröllop men jaja...är man ett barn så är man haha!
Men så då ska jag hitta på något mys med dom hela kvällen!
Men jag blir ju 16 på söndag och det är väl roligt men jag känner mig så liten och det får jag ofta höra, jag har alltid kännt mig äldre och känt mig äldre sen jag var 14 då jag träffade en del som var 17 när jag var iväg på en inspirationshelg med GUR för första gången (och ja alla var 17+ då men nu är typ alla i min ålder nästan) och trodde jag var lika gammal som dom (dels för min längd, har alltid varit lång) så ja jag har alltid blivit kallad "lill-emma" haha skulle sitta bra att vara 18 och vara det förevigt!
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar