Vi kan gå igen

Hejsan! Anna drog hem med tåget för 2 timmar sen ungefär, vart lite tomt nu men men vi ses ju som sagt igen om 2 ynka månader, så damn happy! vet inte hur många gånger jag skrivit till Tyler Ward att han ska komma till Sverige och allt utan fåt någon sorts respons och nu kommer han, säger bara shit! det kommer bli ett minne för livet och jag hoppas verkligen att man får träffa han för jag har så sjukligt mycket att säga till han :) kanske blir lättast att skriva ner på ett papper då ja suger på att prata engelska nå enormt ni skulle sätt mig på mitt sommarjobb när engelska personer kom, dom ba "where is the toilet" osså pekar jag och bara DÄR! dom ba"?!?!?!?!?!?!?" hhaha nej men typ så var det väl inte, men nästan! :D
men nu ska jag duscha så ses! <3

Louise skriver:

Hej!

Just nu håller jag en bra tävling i min blogg och jag hoppas att du blir en av dem som tävla. Tävlingen gå ut att man ska vinna en iPhone 4 :)



Du hitta den här : http://laakinoiise.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-iphone-4.html#comment

Ha en fortsatt trevlig dag och förlåt om jag störde! <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar