I will never forget the times

Ligger till sängs nu och ska sova efter lite tjat från Danne (låtsaspappa) men ja...jag satt och tänkte på det här att Idol har ju lagts ner ju, eller det är iaf vad alla säger och att tv4 ska storsatsa på xfactor och det är väl bra, i guess? Men på nått sätt blir jag lite ledsen inombords då Idol alltid legat mig varmt om hjärtat och jag har alltid velat söka och nu när åldern är inne ska dom sluta...och det är The Voice är väl bra men endå så hemskt och brutalt, tror nog inget musik program kan få mig så fastklistrad som jag var för Idol varje vecka, helt serriöst jag har ju trots allt lärt känna Sophie,Sara,Amanda,Lydia,Ella,Nadja,Emelie och massa mer genom idol och det är jag glad över...:) men ska sova nu så puss hej
(första bild: jag och Lydia, Andra bild: Sara,jag,sophie och amanda Tredje bild:jag,nadja,sophie och sara)

 



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar