I asked the DJ to play it all night long

Idag bar det av med familjen till resturangen The Bishops Arms och oj vilket mysigt ställe det var. Det var liksom en såndär resturang man bara ser i filmer ni vet, gamla möbler brukar också vara så i caféer i filmer speciellt i typ LA tror ja? men iaf sjukt mysigt och jag åt Fish&Chips och det var skit gott! sedan efter det drog vi till bion och kolla på The Stig-Helmer Story med familjen Lindblom som vi fira nyår med!  :D
Men iaf det kommer nog inte bli nån bloggning i helgen då vi imorgon drar till Stockholm och kommer hem på kvällen och då kommer Anna komma hit direkt och stannar här tills på måndag som sagt! :) på söndagen ska även vi och Felix och brorsan Tobias dra på bio och se New Years Eve, och ingen mindre än Zac Efron är med ohhhhh my god! :) ihih kommer säkert va en skit bra film men hade önskat att man hade en pojkvän som man kunnat gått med istället men men, ;)
Och ja detta är Anna, skulle kunna ladda upp en bild på hon och jag men då ja ser ut som en retard så hoppar jag det ;)

Sara skriver:

Sv; hehe men jag tar det i 30 min och 2-3 ggr i veckan som man ska så det är lugnt nu för det är om man har det i övertid och för ofta som man kan få finnar osv ;p <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar