Ellen Degeneres

Tjohej, Sitter just nu och kollar på Ellen Degeneres hon är ju fan grym! som sagt är jag hemma nu också men drar mig till skolan imorgon! Men jaaa just nu är jag väl lite ledsen att jag inte bor i stockholm då min favorit aritst Tom Andrews är där...har gillat han i 3 år och pratat med han en hel del på både youtube och twitter och jag har velat haft hit han sååå länge och nu när han är här kan man inte träffa han...jaja hoppas låtskrivandet går bra iaf! :D
Nu ska jag fortsätta kolla på Ellen så bye!
känns så tråkigt att jag inte har några bilder att bjuda på, men jag har inte knäppt kort på nått roligt på ett bra tag

Sophie' ♥ skriver:

- aw tack! :D

jaaaa jag meeeed! :D <3

Sophie' ♥ skriver:

- eller hur!

åååh mange makers! snigga! <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar