You seem like the type to love 'em and leave 'em And disappear right after this song

Ahh sitter nu och lyssnar på gamla Justin Bieber sånger nu, var ett tag sen kände att eftersom jag kolla på filmen igår så kan jag väl lika gärna lyssna på han, eller? :) just nu är det One less lonely girl och det var faktiskt en av dom första låtarna jag lyssna på först då 2010 när jag "upptäckte" han
"I saw so many pretty faces
Before I saw you, you
Now all I see is you
"

"14th of February
Not one of them spent with you
How many dinner dates, set dinner plates
And he didn't even touch his food
"
"When I close my eyes I see me and you at the prom"
Men ja jag älskar den killen no matter what liksom!
Men nu ska jag inte hålla på och komma in i någon deprimerande zon där jag önskar att jag mer en allt annat skulle vara Selena Gomez just nu (okej jag är redan i den zonen men jag är inte deppad än;)) Ska snart dra mig ut i detta kalla gråa underbara vädret för att dra till kyrkan för att vara fadder åt 97orna! men ses! :)
Och JA JAG SER UT SOM ETT PEDDO PÅ BILDEN, men vafan orkar inte...haha vad gör Justin med mig egentligen?


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar