This spring will rock!

Typ tjena denna dag vart så sjukt bra nu, har kännt mig jätte hängig hela dagen och verkligen slet mig genom skolan haha, men iaf fick för nån timme sen att jag vart uttagen till ett "kollo" som först kommer vara den 10-11 mars i Stockholm och då kommer det komma finnar dig :D sen den 30 mars drar jag (vi) från sverige iväg till finland och kommer hem den 2 april TAGGAD? SOM FAN! kollot handlar alltså om brainstorming (?) och lära känna andra vi är 4 från sverige och 4 från finland så vi är inte många så detta kommer gå bra ju, hoppas bara att alla är sociala så att man inte sitter där och bara: Hallå? haha nej men ååååå ge mig mars först Tyler Ward och sen detta, ÅÅ FINLAND <3 vi kommer åka båt så ihh happy, bättre de en flyg för annars hade jag inte hängt med :D
Men nu ska jag draaa,


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar