I wouldn't have it any other way

Tjohejsan!
Hoppas alla har en bra lördag själv är man lite halvt sjuk, var hemma igår också!
Satt uppe till halv 2 inatt och gjorde kategorier och dela in ALLA inlägg sen 2010 så det blir lite ordning så det blir lättare att gå tillbaka och kolla lite tog 2 timmar med tanke på att jag gjort 337 inlägg tänkte att det inte skulle ta så lång tid men ja...hur orkar jag egentligen? haha, ska snart till Ica Maxi med mamma och kolla på en resväska vill ha en egen men få se har inte mycket pengar och med tanke hur mycket jag ska bort i mars så får vi se måste ju ha råd med resorna till Stockholm så vi får se om jag köper en eller inte!
Känner mig så tråkig också det här med foton är så dålig med sånt nu förtiden men i ni kan räkna med många bilder nu veckorna som kommer och min ipod kommer tillbaka på måndag eller tisdag förhoppningsvis! :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar