Where i'm going to be in my future? Thats a stupid question...i will be with you

Förlåt för kass uppdatering, men jag känner att jag inte har något intressant att skriva om nu förtiden, det är ju som sagt samma gamla visa! I fredags var jag och sa farväl till fina älskade gammelmormor, finaste du jag kommer sakna dig <3
Sen idag fann jag i stort sätt Tumblr och Weheartit så har suttut där lite från och till och laddat upp bilder som jag gjort själv/hittat, bara att följa mig mitt användarnamn på båda sidorna är eemmahhansson! 
Jag har ju inte bara suttit vid datan och nördat idag utan jag har även varit med Roxana ute i valbo och shoppat lite julklappar, vill inte behöva åka ut i sista sekund så det var skönt att ha det gjort! sen åkte jag hem och var hemma själv en stund tills min moster och kusin Oscar kom förbi och gjorde mig sällskap då mamma och tobias var/är på Scorpions och Danne och Robin var på hockeymatch, så vi stack och åt på American Take Away, jätte mysigt, sen kollade vi på Så mycket bättre och även borta bra, hemma värst! sån himla rolig film så jag kommer somna gott inatt! :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar