I'm better than alright

Allt julefirande tog officielt slut igår morse, den dagen man börja insé att man gått upp alla kilon man förlorat en veckan innan så nu börjar hårdträningen igen då man är hemma och har det skönt!
I julklapp fick jag i stort sätt pengar, presentkort på Vero Moda, Gina Tricot och H&M, LOL filmen, Justin Biebers bok 'Bara Början', data väska, kalender, en svart liten pall, liten liten låda, smycken och böcker, fick i stort sätt allt jag ville ha så jag klagar inte!
Idag så var jag med Roxana i några timmar och gjorde en rolig grej som jag tyvär inte kan säga vad det är, men kanske kan berätta om några månader, vi får helt enkelt se!
Sedan imorgon ska jag gå på bio med dom saknade Emilia, Angelica och Isabell, vi ska se på berättelsen om PI så det ska bli roligt, alla säger att den är bra och efter att ha sett trailern kan jag nästan lova att den är bra, så vi får hoppas på det!
Ska nog ta mig och dra mig till sängs nu och läsa lite av Justin Bieber boken jag fick, vi ses! :)
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar