Det närmar sig nu

Nu har jag verkligen börjat märka av att jullovet snart är kommen, när lärarna mer och mer börjar prata om avslutningen, det blir mindre stress, man själv börjar bli riktigt trött och att det även är julavslutning med GUR på lördag, vet inte hur jag ska klara av 3 veckor (eller vad det är) utan det hela gänget!
Idag efter en tråkig dag i skolan där det fanns typ nada att göra så drog jag till stan och mötte upp med Nathalie och Kalle och köpte lite inför julpysslet på fredag, kan ju säga att vi köpte en jävla massa saker haha!
Sen imorgon börjar jag inte förrens 11:10 då matten vart inställd och turismlektionen sköts ner så det blir förjävla skönt med lite sovmorgon! vart även erbjuden att åka ner till Malmö av SVUNG fredag-lördag på en föreläsning men tacka nej i och med skola och avslutningen, så tar nästa chans jag får, tråkigt förstås men vissa saker får man vänta med!
ska nog dra mig till sängs nu för jag börjar bli riktigt trött!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar