2012...året vi alla överlevde

Nu så är jullovet här efter all slit in till det sista, nu kan man bara luta sig tillbaka och koppla av i några veckor.
Idag var man till skolan i en timma för att i stort sätt inte göra något, hur tråkigt som helst men nästa år får min klass ordna allt så det kommer bli awesome, det kan jag lova!
Sen efteråt åkte jag, Emilia, Isabelle och Angelica ner till stan för att äta på donken och sitta där i 2 timmar och planera lite vad vi ska göra nu på lovet och även till sommaren...kan ni tänka er...sommaren som det är 6 månader kvar till typ haha, stötte även på Anna Sjöström där så det var väl en nice suprise, inte träffats på 2 år så det kändes lite konstigt men roligt! 
 
Jag kom även med i musikalen som jag sökte till för några veckor så jag kan ju lova att 2013 kommer bli ett grymt år och jag är grymt taggad! :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar