2012 i en summering

Nu lider 2012 mot sitt slut och det är bara 1 dag kvar av detta år, detta år har minst sagt varit ett bra år och har gått riktigt snabbt kan man säga!
Tänkte dela med mig lite av dom bästa händelserna från året som har gått!
 
2012
  • Vart in vald i Sveriges Ungdomsråds Valberedning
  • Kom med i ledarakademin som har ändrat mitt liv helt!
  • Åkte till Sjöbo och Ljungby med GUR och även Estland och Polen och hade det awesome.
  • Gick ut grundskolan och allt slit fick mig att komma in på mitt drömprogram Hotell & Turism
  • Fått vänner för livet, kan verkligen prata med dom om allt, dom vet vilka dom är!
  • Träffade min idol Ed Sheeran i Sundsvall och fick även se Tyler Ward live i Stockholm!
  • Kom med i musikalen i Ljus och Mörker
  • ÖVERLEVDE JORDENS UNDERGÅNG!
Kan nog säga att 2013 kommer bli minst lika awesome om inte mer då jag kan se fram emot dessa saker:
 
  • Justin Bieber
  • I ljus & Mörker musikalen
  • Alla härliga stunder/resor med GUR
  • Den förmodliga resan till Manchester med Isabell, Emilia och Angelica
  • Gå ut 1:an och börja 2:an
  • Förmodlig resa med familjen till England, Paris eller New York
Ja, ni ser ju själva vilket år jag har att se fram emot och vilket år jag lämnar bakom mig, helt sjukt!
Jag hoppas ni alla har haft ett lika bra år och kommer ha en minst lika bra år framför sig som jag!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar