Work hard

Så idag har jag jobbat för första gången denna sommarn eller jag städade ju hos gammelmormor för att par veckor och tjäna pengar på det! men idag jobbade ju jag på Harnäs badet från 1-kvart i 6, fick sluta 1 timme och en kvart tidigare i och med dåligt med gäster. ska tillbaka imorgon samma tider men kanske slutar tidigare en idag då det ser ut att bli regn...
Men det var skönt idag satt för det mestadels i kiosken och gjorde bort mig och prata om allt och inget med Robin Ernesäter, en kär gammal simmarpolare, glad iaf att det var han jag fick jobba med och jag ska även jobba med han imorgon så det blir bra han är rolig! men jobbade bara med han i 2 timmar då han slutade tidigare så jag fick sitta själv i 3 timmar all by myself.
Sen när jag skulle hem blev det krångel då jag inte hade täckning på mobilen och jag lära bli hämtad då detta är en bit ifrån hemifrån...började gå längst vägen men fick endå ingen täckning så kom till en busshållsplats i furuvik där jag låna en gubbes mobil och ringde till danne som sa att mina kusiner, faster, farfar och farmor (alla är min låtsas släkt, då det är på dannes sida) var där så jag fick skjuss av dom och det var jätte roligt att träffa Simon som jag inte träffat sen Januari, den skitungen blir så stor, 1 år är han nu! :D
Men nu ska jag börja göra mig i ordning för sängen så ses vi imorgon!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar