Where have you been?

Nu sitter jag hemma och tar det lugnt, fann mig äntligen liten ensam tid så jag kunde uppdatera lite innan stressen kommer igen ;)
dom senaste 4 dagarna har jag varit med Anna, gått på bio, varit på stan, sagt hejdå till Anna, varit i stugan tills idag så jag har haft fullt upp! Men det är skönt att ha mycket att göra för då slipper man tänka på vissa jobbiga saker som kommer upp men ibland är det skönt att prata ut som jag gjorde med min tvilling igår om farmor och Tim, ibland behövs sådant!
Men sedan jag kom hem idag har jag tagit lugnt och kollat på videos från X factor UK som startade igår jag kan lugnt säga att jag kommer följa det som en slav på internet, sålänge inte svenska x factor äger ;) , och jag måste säga att det finns 2 som är grymt bra (länkar dom i slutet) Ella Henderson och Curtis Golden!
Imorgon drar jag klockan 9 till Stockholm for important stuff , meeting med valberedningen! kommer hem efter 6 på kvällen, sedan på Tisdag drar jag iväg IGEN till Stockholm med Nathalie, Olivia och Julia för shopping, ska bli roligt! :D Sedan på onsdag ska jag iaf vara me Roxana och chilla lite, bra avslut på lovet säger jag bara!
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar